Tip of klacht?
Laat het ons weten!
Lees meerU bent hier: Home / Over ons / De organisatie / Cliënttevredenheid
Vivent vindt de cliëntervaringen en cliënttevredenheid erg belangrijk. Daarom peilen wij regelmatig de mening van onze cliënten.
Dit ‘peilen’ gebeurt via zogenaamde cliëntenraadplegingen. De uitkomsten geven Vivent inzicht waar verbeteringen wenselijk zijn, zodat wij daar actie in kunnen ondernemen. De acties worden in samenspraak met de cliëntenraad bepaald.
Wij vragen onze cliënten of mantelzorgers ook om een waardering achter te laten op ZorgkaartNederland. Dit is een website van de Patiëntenfederatie Nederland waarmee ze werkt aan openheid in de zorg. De waarderingen van patiënten laten zien hoe mensen de zorg ervaren.
Elk jaar maakt ZorgkaartNederland de best gewaardeerde zorgorganisaties bekend. Vivent zit over het jaar 2022 zowel in de Top 10 voor wijkverpleging als voor verpleeghuiszorg! Met het cijfer 8,9 voor de woonzorgcentra en een 9,3 voor de wijkverpleging.
ZorgkaartNederland biedt overigens ook andere informatie over de kwaliteit van de zorgaanbieders. Kijk wat andere cliënten van Vivent vinden op Zorgkaart Nederland.
Het onafhankelijke onderzoeksbureau Qualizorg onderzoekt elk jaar de cliëntenervaringen en tevredenheid van Vivent onder de Wijkverpleging. Dit onderzoek wordt gedaan volgens landelijk vastgestelde ‘PREM’-vragen voor de wijkverpleging. Het cijfer dat dit onderzoek oplevert heet de PREM-score. In 2023 behaalde Vivent Wijkverpleging maar liefst een gemiddeld cijfer van 8.8. Bekijk hieronder bij ‘Documenten’ de infographic met de behaalde cijfers.
In 2021 hebben wij middels een enquête aan de deelnemers van onze dagbestedingslocaties gevraagd hoe zij de dagbesteding bij Vivent ervaren. Een overzicht van de opgehaalde gegevens vindt u hieronder.
Algemeen nummer:
088 – 163 70 00
Stuur een mail:
info@vivent.nl