Cliënttevredenheid
Hoe tevreden zijn onze cliënten? Vivent peilt regelmatig de meningen op meerdere manieren.
Vivent levert kwalitatief verantwoorde zorg. Dit houdt onder andere in dat Vivent deskundig geschoolde medewerkers in dienst heeft, die werken volgens vastgestelde richtlijnen en protocollen. Vivent laat zich jaarlijks toetsen. Al onze afspraken, regelingen en protocollen zijn vastgelegd in ons kwaliteitshandboek en wij maken een kwaliteitsjaarverslag.
Het kwaliteitsjaarverslag is onderdeel van ons jaardocument en de relevante kwaliteitsdata kunt u inzien bij het zorginstituut.
Hoe tevreden zijn onze cliënten? Vivent peilt regelmatig de meningen op meerdere manieren.
Iedereen is gesteld op privacy. Bij Vivent gaan we hier zeer zorgvuldig mee om.
Michaela is door haar herseninfarct en hersenbloeding op de intensive care terecht gekomen. Na een verblijf in het Radboud Ziekenhuis en het Jeroen Bosch Ziekenhuis volgt een langdurige revalidatie. In deze tijd heeft de NAH dagbehandeling van Vivent haar geholpen met de vooruitgang. Michaela ging hier drie dagen in de week naar toe. Ze voelde zich er helemaal thuis en werd heel goed opgenomen in de groep.
Lees verder Alle nieuwsberichten