Cliënttevredenheid

Cliënttevredenheid

Vivent vindt de cliëntervaringen en cliënttevredenheid erg belangrijk. Daarom peilen wij regelmatig de mening van onze cliënten. Dit gebeurt via zogenaamde cliëntenraadplegingen. De uitkomsten geven Vivent inzicht waar verbeteringen wenselijk zijn, zodat wij daar actie in kunnen ondernemen. De acties worden in samenspraak met de cliëntenraad bepaald.

ZorgkaartNederland

Wij vragen onze cliënten of mantelzorgers ook om een waardering achter te laten op ZorgkaartNederland. Dit is een website van de Patiëntenfederatie Nederland waarmee ze werkt aan openheid in de zorg. De waarderingen van patiënten laten zien hoe mensen de zorg ervaren. ZorgkaartNederland biedt daarnaast ook andere informatie over de kwaliteit van de zorgaanbieders. Kijk wat andere cliënten van Vivent vinden op Zorgkaart Nederland.

PREM Wijkverpleging

Het onafhankelijke onderzoeksbureau Qualizorg onderzoekt elk jaar de cliëntenervaringen en tevredenheid van Vivent onder de Wijkverpleging (Thuiszorg). Dit onderzoek wordt gedaan volgens landelijk vastgestelde ‘PREM’-vragen voor de wijkverpleging. Het cijfer dat dit onderzoek oplevert heet de PREM-score. In 2021 behaalde Vivent Thuiszorg maar liefst een gemiddeld cijfer van 8.6. Lees hier meer.

Bekijk hier de infographic met de behaalde cijfers.

Dagbesteding

In 2021 hebben wij middels een enquête aan de deelnemers van onze dagbestedingslocaties gevraagd hoe zij de dagbesteding bij Vivent ervaren. Een overzicht van de opgehaalde gegevens vindt u hier.

Nieuws

Alzheimer Café op 10 oktober 2022: Intimiteit en seksualiteit bij dementie

Alzheimer Café in ’s-Hertogenbosch op 10 oktober 2022 Thema: Intimiteit en seksualiteit bij dementie Intimiteit en seksualiteit zijn een wezenlijk onderdeel van het leven. Door…

Lees verder Alle nieuwsberichten

Volg ons op