Klacht of tip? Uw mening horen we graag!

Vivent hecht grote waarde aan de mening van cliënten en medewerkers. Er zijn diverse mogelijkheden om uw mening te uiten.

Bent u tevreden over de zorg van Vivent? Wilt u dat uw mening anderen helpt om een juiste keuze voor een zorgorganisatie te maken? Laat het weten op Zorgkaart Nederland. Hier kunt u uw mening per locatie en thuiszorgteam van Vivent geven.

Heeft u een tip voor Vivent om iets op een andere manier aan te pakken? Dan horen wij deze uiteraard ook graag. Kennis delen, leren en verbeteren staat bij ons voorop. Geef ons uw tip via tip@vivent.nl.

Heeft u een klacht?

De zorg is en blijft mensenwerk en waar mensen werken, kunnen fouten worden gemaakt. Vivent stelt het zeer op prijs om te horen wat er niet goed gaat. Doordat u uw klacht meldt, kunnen wij passende maatregelen nemen om herhaling in de toekomst te voorkomen. In onze flyer Uw mening horen wij graag staat de procedure voor het indienen van uw klacht vermeld.

Download folder

Wilt u meer informatie over Vivent?

Download folder

Nieuws

“Iets voor de familie en de cliënt betekenen, ze verliezen al zoveel.”

Joke en Daniëlle vertellen over hun bijzondere werkervaring op de dagbehandeling voor jonge mensen met dementie van Vivent.

Lees verder Alle nieuwsberichten

Volg ons op