Nieuws en voorzorgsmaatregelen Coronavirus

Vivent volgt de richtlijnen van het RIVM in het belang van de gezondheid van onze cliënten en onze medewerkers. Lees hier het laatste nieuws en de voorzorgsmaatregelen die we nemen.

Lees meer

Klacht of tip? Uw mening horen we graag!

Vivent hecht grote waarde aan de mening van cliënten en medewerkers. Er zijn diverse mogelijkheden om uw mening te uiten.

Bent u tevreden over de zorg van Vivent? Wilt u dat uw mening anderen helpt om een juiste keuze voor een zorgorganisatie te maken? Laat het weten op Zorgkaart Nederland. Hier kunt u uw mening per locatie en thuiszorgteam van Vivent geven.

Heeft u een tip voor Vivent om iets op een andere manier aan te pakken? Dan horen wij deze uiteraard ook graag. Kennis delen, leren en verbeteren staat bij ons voorop. Geef ons uw tip via tip@vivent.nl.

Heeft u een klacht?

De zorg is en blijft mensenwerk en waar mensen werken, kunnen fouten worden gemaakt. Vivent stelt het zeer op prijs om te horen wat er niet goed gaat. Doordat u uw klacht meldt, kunnen wij passende maatregelen nemen om herhaling in de toekomst te voorkomen. In onze flyer Uw mening horen wij graag staat de procedure voor het indienen van uw klacht vermeld.

Cliëntenvertrouwenspersoon voor vragen over Wzd

Heeft u een vraag of klacht over onvrijwillige zorg (Wet zorg en dwang)? Dan kunt u terecht bij de cliëntenvertrouwenspersoon.

Download folder

Wilt u meer informatie over Vivent?

Download folder

Nieuws

“Je bent vaak het praatje van de dag”

Femke Wuijster werkt in de flexpool van de wijkverpleging van Vivent: “Je maakt zelf je planning, hebt heel veel afwisseling in je werk en bent voor mensen vaak het praatje van de dag.”

Lees verder Alle nieuwsberichten

Volg ons op